First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Monday, August 1, 2011

Ahlan Wasahlan ya Ramadhan

gosh, i really in trouble lately..

semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan n dpt memberi petunjuk arah tuju aku yg sebenar..selain memperbanyakkan ibadah, diharap juga aku dapat mengembalikan diri ini yg aku rasa mcam teragak lara kearah jalan yg sebenarnya..sesungguhnya aku memohon petunjuk darimu ya Allah..dan segala keampunan kuharapkan..

sesungguhnya aku mungkin tidak layak masuk syurgamu, tetapi aku tidak pula sanggup kenerakamu..oleh itu terimalah segala taubatku..sesungguhnya engkaulah maha pengampun lagi penyanyang..

No comments: