First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Tuesday, June 1, 2010

Israel yang Kejam

Bismillahirrahmanirrahim..
Actually aku pn xtaw nk post apa..tp aku sangatlah geram dgn Israel sekarang..
Israel jahat..kenapa diserangnya kapal itu??
kapal Konvoi Bantuan Antarabangsa ke Gaza
Siap ada yg terbunuh?oh noooo...
Dah la ambik tanah Palestin..
Halau rakyat Palestin dari tanah mereka..
Rampas tempat2 tinggal mereka..
Kepung mereka..
Nasiblah ada org nk bagi bantuan..
Diserang plak..
Israel memang jahat..
Aku tidak mampu berbuat apa2 disini..
tp Israel memang jahat...
Aku sedih teramat sgt..
Terbaca kisah serangan ni membuat aku menangis saja..
Tapi aku tetap tak dapat buat apa2..
Aku bersyukur kerana berada disini..
Macammana kalau turut sama berada di Palestin?
Hanya doa kepada Allah kupanjatkan..
Selamatkanlah mereka..
para mujahidin..
Selamatkanlah kaum Islam Ya Allah..
Tunjukkanlah kekuasaaanMu Ya Allah..
Selebihnya aku berserah padaMU..
Sesungguhnya Engkau maha mengtahui lagi Bijaksana..
Ampunkanlah kami YaAllah 
jika semua ini adalah balasan keatas dosa2 kami..
Ya Allah..
Hanya padaMu Ya Allah..
Amin..

I LOVE ISLAM,
Nurmaziah

No comments: