First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Sunday, November 28, 2010

Fafa and Rajer


Bismillahirrahmanirrahim..

Entry ini specially utk 2 org kawan saya bernama
Fafa/Faseh/Fasihah/Siti/Fa/Hah/whatever and 
Rajer/Rajo/Siti/Nazihah/whatever..
kawan2 yang laen jgn jeles yer..

Bukannya apa, ari tu rajer datang ke KL/Selangor/rumah saya/UPM..
tp time tu saya sangatlah busy sbb nk exam kan..
sorry xdpt layanan yg baik yer..
then dia pergi umah Fasihah kat Shah Alam..
then bawak Faseh dtg UPM..
"weh, baju kurung Faa hok mu pinje ada lg ngn aku ni.."

Thanx sudi melawat I kat sini..
ari tu pn xdpt nk spend masa lama sgt jgk sbb banyk lg xstudy..
nice to meet your friend also, Shasha Meow (bkn nama sebenar kot, nama FB jer)..
len kali harap2 kita dpt jmpa lagi yer n buat apa saja asalkan kita bahagia..hak3..

Lastly, thanx again..a lot..
LOVE u all so much..muah3..


Its me and her


Rajer and Faa
Oh ya, sebenarnya ini bukanlah recently happened..10 November lagi..
Baru nk upload..hehe

Loves,
Mazies

2 comments:

Anonymous said...

oh yayang...sila la letak link ke FB untuk blog kamu ini...aku sungguh terharu dgn publication mu pasal ak dan fafa...huhu...

tenkiu yayang

mazies nur said...

olos, malu ah..kalu sapo terbaca disini gak yolo..he2