First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Monday, November 15, 2010

Salam Aidiladha

Bismillahirrrahmanirrahim..

~Wishing all Muslim n Muslimah worldwide Salam Aidiladha for this coming 10 Zulhijjah~

Cerita aku:
  • mlm ni aku masih kat my luvly Excelsa apartment, Sri Kembangan..
  • esok aku masih bekerja kat Fac Engine, UPM Serdang..(bunyik cam keje padahal pelajar jer..ha3)
  • so boleh balik kg lepas keje..kampung taw ktner?
  • mestila kelantan negeri tercintaku..hehe
  • xtaw la exact time boleh bertolak kul bape, cuma harap2 sampai rmh sblm smayang raya..huhu
  • well, will drive my car..with basirah, my cousins luqman n kak jie..
  • barang nk wat balik, xde sgt kot..cuma jgn lupa kasut raya yg baru beli masih dalam paper bag tepi pintu bilik tu..
  • ingt nk beli chocolate jer wat balik umah..beli kat beryls esok..n jgn lupa juga beryls tu tutup 5.30 ye cek kak..
  • ke nk beli apa eh?nk jgk wat balik benda yg xde kt kelantan kt family aku..+ datuk n nenek..tp mmg xde idea  + kekangan kewangan..keh3
  • datang sini semula ahad lepas bekwah rumah raihan kawen.. (asyik g kenduri org jer, sndiri punya biler?)
  • so that's all..
  • again, selamat hari raya semua..raya2 jugak, jgn lupa jaga kesihatan
  • drive carefully everybody..
  • lastly, doakan perjalan kami selamat pergi n selamat kembali.. =)

 Oh, I miss tok n tok ayah,
~Nur~

No comments: