First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, et al. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Saturday, November 13, 2010

ceritamereka ceritakita..

Bismillahirrahmanirrahim..
mm....hari ni sabtu, kul 4.45 ptg..hindustan da hbs tgk..best giler sedih giler..tajuk apa tah lupa dh..tp pasal sorang doctr yg jadik lumpuh..gf dia tgl dia..then dia giveup xnak idup dh kononnya..hampir2 nk bunuh diri..tp wujud sorang bdk yg sgt cute muncul..comel giler bdk ni..namanya roshan..dia dok spital sbb tmn kakak dia sakit kanser..nk dijadikan cite bdk ni berjaya membangkitkn semangt dia smula utk hdp..dia pn mula balik wat research psl ubat sakit kanser smbil dok kat spital tu..katanya nnt nk tolong kakak bdk tu..tp in the end bila dia dh dpt berjalan br dia tahu yg sakit sebenarnya bkn kakak bdk tu, tp bdk tu sndiri..hu2..bila dia tahu, bdk tu baru jer meninggal..sedih giler weh..memang dgn xmalunya menangis2 aku..nsb baek tgk sorg2..hehe..betapa bdk tu cuba utk membahagiakan org laen n betapa hepinya hidup dia walopn dia tahu ajal da xlama dh..sedangkan yg jelas2 masih benafas tu xnak plak hidup leklok..or ada yg da taw sakit pn bknnya nk menginsafkan diri or buat sesuatu yg berguna..ntah la aku nk ckp apa sbnrnya..i got this one feeling inside, but xtaw nk share cane..huhu..lbh kurang aku nk jadi mcm roshan..smile always..seperti satu pepatah ni yg aku rasa tersangtlah betul..

"One fake smile can hide a million tears and million sadness"

So, smile always..if not for you, at least for others who loves you..cares about you..i want to be one.. =)

Senyum itu sedekah,
IamNor

2 comments:

RaJo said...

hehe...aku xtgk habis...aduh..yayang ku menangis,,,

mazies nur said...

shy shy =)