First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, et al. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Sunday, May 23, 2010

Kebahagiaan Dalam Perpisahan



By Shahir AF8

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang


Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti


(Ulang Chorus)
Kebahagiaan dalam perpisahan


Click here to view video clip Perpisahan Dalam Kebahagiaan


~sebenarnya aku ni bukan la peminat AF, tp bila dh konsert akhir rasa cam berminat plak nk tgk..dan seperti diramal, Shahir muncul juara..walaupn dia mungkin bukan pilihan juri, tp fans dia mmg ramai..aku salah sorang ke?sebelum tgk final x lg kot..but i admit his face not bad..attitude pn..ditambah lg dgn provokan kwn2 yg meminati shahir..so menambah2 lg minat aku tuk tgk final..jeng3..mmg best la suara dia..single baru nia ni pn sgt best..wah3..terpaksalah aku mengaku skrg dh berputik minatku terhadap mamat ini..hahaha..suara dia len dr bdk2 len tu..bak kata tala suara lelaki walopn muka ada kejambuan sket..shy2 plak tuh..adush, gano neh, terimagine shahir plak..papepn all the best for shahir in future..ingat nk jadi artis ni ambik yg positif jer, yg negatifnya banyak..bak kata kawan hang piyan saujana tu jgn lupa diri, jgn lupa daratan..ceh, mcm sape2 jer aku ni..wakaka.xpe la shahir, aku nk ulang2 dgr lg lagu ko neh..ko kre bertuah taw, aku bkn layan sgt lagu2 slalunya..tp aku mmg jth centa ngn paduan suara ko n melodi serta lirik perpisahan dalam kebahagiaan..setakat itulah coretanku mengenai shahir setakat ini..sekian wassalam~


Hugs and Loves,
Mazies

No comments: