First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Saturday, June 25, 2011

current obsession ~ lee seung gi

oh no..camane aku boleh terjebak ni??lagi sekali aku xngantuk walopn dh pagi xleh tido2..perut plak terasa kosong..so apa lagi aku pn terus la melayan 2 days 1 night (1N2D)..alar, korean variety show tuh, boleh tgk kt astro channel 391 (KBS World~more than you imagine..hehe)..

oh ya, need to restate again, my current obsession is actually about lee seung gi..start2 nyer sbb tgk1N2D, lps tu terjmp plak lagu2 dia yg bagi aku suara dia sgt sdp, and songs of course..xpyh tgk video dgr suara pn dh feel..selain 1N2D dia jd MC Strong heart jgk..then pelakon..antaranya citer brilliant legacy, shining inheritance, n latest my girlfriend is a gumiho..pelawak pn boleh jadi jgk dh jadi geng 1N2D..hak3..selain semua2 ni skang dia belajar di peringkat master..kira budak bijak jgk r, that's why i like..pndai ckp jepun..english org kata pndai gak..standard bdk u kn..hehe..multitalented gitu..

ow yeah, nk tahu selebihnya psl seunggi sila google sendiri

sekian dulu dr saya yang kebingungn sbb xtido2 lg..kwah3..tata..wassalam..

1 comment:

mis_hareena said...

hahaha...patot la dok tgk 2d1n pong....