First of all, warning you, this boring blog is from an ordinary not talented, not gifted, not skilled, lazy, but wanted to write writer. Well its me!Sorry for the grammar, vocab, and for everything else. Sometimes in English, sometimes Melayu, sometimes Klate and mostly mixed. I write when I feel I want to and sometimes I become Shakespeare, the other times Einstein, Scoffield, Rosberg, Beckham, Specter, etc. I tell story about myself, my interest, my trips, my favorite foods, my favorite shows, my family, my friends, my work, .... Last but not least, loves no hates..

Wednesday, May 11, 2011

Owennnnn, ada org ajk kita g kawen dia ♥ ♥ ♥

Assalamualaikum wbt

Pada suatu hari, saya pulang dr kerja seperti biasa. Sudah menjadi kebiasaanku smpai rumah check peti surat dulu, kot2 ada surat..jeng3..ada satu surat utk Nurmaziah (nama ku la tuh). agak2 tgk tulisan cam tahu je sape, tp kena bukak baru tahu..sabar, masuk rmh baru bukak deh..


Bukak2 jer, memang spt dijangkalah, jemputan kawen dr sorang kwn aku sek menengah dulu..nk kawen dh dia..apa yg menariknya dia tulis kt dalam tu utk Ms Mazies & Michael Owen..


Mula2 senyum sorang2, pastu gelak plak..apa x gelaknya weh, aku sgt happy kot..satu psl owen mmg xdpt dinafikan dh..second rasa sgt terharu kwn aku tu masih ingt aku suka owen walopn dh lama xjmp..last kita jmpa bile eh?adakah time ambik result spm bln 3 thn 2005?n time aku stat tergila2 giler kt owen plak kemuncaknya time world cup 2002, dh 10 thn lps jgk kn..oh, so long time..nanti aku ajk owen g deh, if dia xde keje la..kalo aku g sorg2 tu maksudnya dia bz kot. =)

For ur info my friend, aku masih suka dia walopn dia tah pape je maen skang..alang2 dh suka dia, xpyh suka2 org laen dh..aci x gitu?kui3..mesti korang kata whateverlah ko nk apa pn, kalo org ckp pape pn ada ko kesah?kah3..well, mmg aku xkesah pn =)

Sambung balik, senyum aku meleret2..memang macam tu la bila terasa orang masih ingt kita kn..sayang kamuuu..

Moral value yg boleh aku dpt slps muhasabah diri sket, sentiasalah buat sesuatu yg disukai org..kalo berkawan, pgl kawan kita dgn nama yg dia suka, bagi hadiah yg dia suka, buat sesuatu yg dia suka etc..ngn adik beradik n family pn camtu gak..berilah sesuatu yg mereka sukai..bila mereka suka, insyaAllah doa yg baik2 jua akan dipohon utk kita..sepertimana kita bersyukur pabila kita dpt apa yg kita suka =)

let's make the world with happiness..no war pleaseee!!!!

Loves,
mazies nur

No comments: